Zadejte žákům odkaz, kde najdou “Projekt káva“ vložte jim ho na Vaše společné úložiště či využijte aplikace pro přenos dat.
Pracovní list přiložte a obsah a rozsah jrdnotlivcýh pracovních listů je na 45 minut.
Obsah si žáci musí ukládat a po vypracování odevzdají do Vámi vytvořené učebny či odevzdávárny.
Žáci zde budou mít možnost zpětné vazby a bodového či klasifikačního hodnocení.
Práci si mohou rozvrhnout dle svého uvážení a mohou postupovat postupně či nahodile.
Pro přehlednost a lepší orientaci doporučuji vytvořit slovník. Slovník by měl obsahovat důležité pojmy a výrazy a u nich by mělo být krátké vysvětlení.
Pracovní list Pomůcky baristy, 45 min
Každý, kdo se postaví za kávovar, musí být schopen si pracovní plochu připravit a zvolit vhodné pracovní pomůcky, což je také cílem tohoto pracovního listu.
Pracovní list Kávovar, 45 min
Žáci poznávají základní ovládání a jednotlivé části kávovaru.
Seznamují se s popisem kávovaru a jednotlivými části kávovaru.
Vědí o jejich správném použití a chápou k čemu každý díl kávovaru slouží a jakou plní funkci.
Cíl:
Pracovní list Druhy káv, 45 min
Žáci mají přehled o základních druzích káv.
Znají základní druhy, charakteristiku a složení káv.
Cíl:
Zvládnutí teoretického základu, která bude navazovat na praktickou část, kde žáci ovládají receptury a složení káv.
Zamýšlejí se nad druhy káv, receptury a ovládají technologické postupy.
Uvědomují si podstatu základních surovin a pomůcek pro práci baristy.
Údržba a čištění kávovaru je obsažena v pracovním listu Práce s kávovarem.
Atudent by jej měl zpracovat za 45 minut.
Žáci se seznámí s kávovarem a hygienou při přípravě kávy.
Cíl: